perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, October 21, 2012

citer tentang set berpantang

ASSALAMUALAIKUM


Tahun lepas aku pening nak pilih set berpantang apa tok digunakan... kali kedua ni pun.. maintain pening lagi..

Masa time lahirkan irfan tahun lepas... aku guna set berpantang amway...
tapi tak smua ubat dia aku makan... membazirkan beli mahal-mahal...

Irfan jadi susah nak buang air besar bila aku makan pil amway tu.. tu sbb aku stop.. tapi bengkung, mandian herba, minyak amway tu aku pakai lah.. 

Sebenarnya set bersalin ni mmg depends ler pada orang.. aku rasa aku tak sesuai kot..

Makanya second baby ni.. aku decide nak guna set berpantang shaklee & untuk luaran pulak aku beli set leesa formula...

untuk leesa formula.. aku dah order dekat kak engku bidan bersalin  ... tahun lepas pun aku order dekat kak engku gak.. :) Aku beli secara loose.. antara barang yang aku beli.. 

- ginger cream leesa formula
-body contour leesa formula
-minyak telon leesa formula
-tablet haruan compelex..leesa formula

source: mumdreams

untuk set berpantang shaklee aku guna yang trial pack.. kat dalam set berpantang ni ada 

30 vitalea, 30 b complex, 30 vita c, 30 zinc, 30 ostematrix, 180 alfafa

aku ambik sekali untuk berpantang + penyusuan.. Insyaallah anak kedua ni nak cuba bagi susu badan..

Aku ada tanya dekat akak yang aku nak tempah set shaklee ni.. aku tanya baby takkan kena kuning ke kalau makan set shaklee ni.. dia kata tak sbbnya.. shaklee ni vitamin.. bukan jamu...

Takper..takper.. nanti masa dlm pantang cuba.. :)

source: fb nor farida

kalau nak baca lebih terperinci tentang set berpantang shaklee ni leh ler gi kat  website ni  atau pun kat blog yang ini .. :)
nanti aku bagi tau ek hasil nya selepas aku menggunakan set ni.. :) 

ha part bengkung lak.. mak ak dah lupa mana dia letak bengkung yang aku guna last year.. makanya.. mak ak kata.. dia nak suh makcik ak jahitkan perca kain yang disambung2 untuk jadi bengkung... tak perlah.. ak follow jer.. :) yang penting badan mau back to normal..

macam tahun lepas.. aku dapat berat asal aku.. 47kg.. daripada 60++... Makanya this year.. hope same again.. :) 







No comments:

Post a Comment