perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, January 26, 2013

Breastpump manual rosak..

Assalamualaikum...

Hari ni enthah mana datang kerajinan aku start nak mengepam susu untuk anak aku.. percubaan pertama arini sebab nak try & error samada iman nak tak minum susu pakai botol... Syukur lah.. anak teruna aku ni minum je.. :)

Sebenarnya aku nak guna pam manual..tapi entah kenapa pam tu cm tak leh nak sedut.. sahih ler tu rosak.. pam ni aku beli tahun lepas..lepas spectra 3 aku kena antar services.. dalam entry ni aku ada citer pasal pump manual yang aku beli...

Bila dah rosak..makanya sahih-sahih ler kena beli barukan.. aku ni ada je pam elektrik.. aku gunaa spectra 3.. bernyawa lagi lah pamp tu..:) hihi.. arap ler tahan lama.. aku guna pam elektrik bila kat umah.. lagi2 bila nak wat power pumping..kalau dulu masa kerja cmpny melayu leh ler kalau nak bawak pump elektrik ni.. sekarang dah kerja ngn contractor cina... kener guna yg manual ler.. sbb mana ada disediakn tmpt tok pump..huhu

 aku dah survey-survey pam apa nak beli.. masa ni lah ak cepat2 cari tempat jual pam manual yg murah..

facebook / website yang aku terjah:-

1. http://www.facebook.com/NSnurizshar


source: fb nuriz shar

2. http://www.facebook.com/eizmierah.mumnbabyshop?fref=ts

source: fb eizmierah

harga breastpump kat atas ni baru rm100..

3. http://www.facebook.com/KedaiAventMurah?fref=ts


aku rasa dalam banyak2 tempat aku survey.. aku nak beli dkt fb eizmierah ni.. nak beli breast pump unimom mezzo... rm 100 je.. nanti spearpart kalau rosak leh beli kat one baby world.. ingat nak beli sekali ais pack & washable bra pad... 

ais pack aku yang dulu ada lagi.. tapi aku takut ttba tak leh membeku lak.. sio-sio karang.. washable bra pad lak aku penah beli smpi 12 pcs.. tapi skrg yang ada kat aku 2 pcs je.. entah mana ak campak sblm2 ni..



tgk beg pamp aku smpi dah berhabuk2..hahah.. ice pack, breastpump manual ada lagi disimpan.. yang breastpump manual dh rosak dh.. ice pack tu ak x pasti.. syukur spectra 3 masih berjasa lagi pada tuannya.. chayokkk ziana buat stok..hihi..:)

rumusan yang boleh dibuat.. jangan ler letak merata barang2 anak sulung kita ni ha.. (kalau jadi cm aku lah..ttba mengandung lagi selang sethun je ha budak berdua tu..)

See yaa.. wassalam.. :)


No comments:

Post a Comment