perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, January 25, 2013

Testimonial Set Bersalin

Assalamualaikum...


Kali ni aku guna set berpantang shaklee.. kalau masa irfan dulu aku beli set amway..tapi pil2 yang diprovide aku tak makan sangat pun.. membazirkan.. dah ler mahei.. rm300 tu untuk 1 set..huhu.. 

Tapi bengkung amway aku pakai smpi skrg.. bengkung jenis zic zac tu..:) 

Testimoni aku untuk set berpantang shaklee yang aku makan mmg bgs ler untuk badan aku.. Luka aku pun cpt sembuh..pastu masalah sembelit pun xder.. anak tak kena kuning..syukur sangat..sbbnya shaklee ni kan vitamin.. dia bukan jamu yg panas badan tu..so aku makan shaklee ni ari ke 2 lepas ak balik dr ospital..Alhamdulillah.. baby ok.. ak pun ok.. :) 

badan rasa sihat..walaupun ak kerap ler bgn waktu malam.. biasalah baby ni malam ngn siang dia dh tertukar... Insyaallah lepas ni ak akan teruskan dengan produk shaklee ni lagi.. pasni nak beli esp pulak..selain utk ibu menyusu, kesihatan, kecantikkan.. leh gak utk diet.. 

Dah bersalin anak no 2 ni kena ler mula risau tgk kenaikan badan ni.. masa irfan tu ok je..cepat je badan turun.. mungkin metabolisma ak dh lain kot skrg..huhu.. so kena jaga makan..

pepehal pun..lain badan lain ler kesannya.. mungkin ada sesetengah org sesuai ngn produk2 lain.. 

Aku beli set trial je..untuk 30 ari.. cam gambar kat bawah ni..



No comments:

Post a Comment