perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, June 23, 2011

BARANG-BARANG BABY YANG DAH DIBELI

Cerita pasal checklist barang baby aku dah story sebelum ni. Sekarang ni aku nak attached gambar barang-barang baby yang dah aku beli. Sebenarnya, aku tak beli habis lagi ni. Cuma baju mak ak kata dah tak payah beli. Tapi saya ni degil..hihi.. pantang nampak comey confirm akan disambarnya. Baju-baju baby kat disney cantik-cantik. Geram sangat tengok. Suka sangat tengok baju baby girl tapi anak den ni lelaki.:) so kene tgk baju-baju lelaki jelah..hihi..


Nilah tilam untuk baby yang comey.. hihi.. ni hasil pilihan papanya. Tilam ni nak letak dalam babycoat. Nanti masa pantang kat rumah ma, baby kena ajar letak dalam baby coat. Ada lagi satu tilam yang belum dibeli. Tilam kekabu yang ma janjikan untuk beli. :) 

Ini barang-barang yang aku dok beli sikit-sikit. Bedung baby baru beli 1. yang warna putih tu. Aritu masa pi parkson ada nampak bedung yg comey tapi gaji tak masuk lagi time tu..huhu sedih betul. Aku dah beli changing mat katun-katun, stokin baby,barut, lampin, pembasuh botol susu baby & blanket.

Botol susu dah beli awal-awal lagi. Aku beli yang 4 oz je dulu. Bak kata mak aku, baby kecik lagi. Nanti dah besaq cikit baru beli yang 9 oz. Jenama Avent ni kawan ak yang perkenalkan sbb dia kata ok sgt. Nanti nak cari botol susu jenis tommee tippee lak.. Macam comey je botol susu dia..
  Sumber: Google
Comeykan botol susu dia. Best betul baby ni dapat botol susu comey-comey.. :)
Baju anak aku bertemakan kaler putih & biru. Ada jugak aku beli warna hijau, kuning. Tapi tak nampak dalam gambar tu. Comey nya sarung tangan dia... aku memang suka beli sarung tangan & sarung kaki. Topi pun ada topi Pooh. ;).. nilah penangan bila lalu kat kawasan classic pooh. pasni kene cari gmbor mickey mouse pulak.. Barang-barang baby smua cantik-cantik belaka. Nasib aku leh tahan godaan masa kat kedai baby tu. Barang sendiri dah malas beli dah, sekarang dok geram tgk barang-barang baby yang comey-comey. :D

No comments:

Post a Comment