perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 21, 2011

MINUMAN WAJIB BAGI IBU MENGANDUNG.. SUSU...

Sebelum masuk tidur, rutin harian yang aku buat ialah minum susu.. Sebelum ni aku minum susu anmum. Tapi susu anmum tak sesuai ngn aku sebabnya berat aku mendadak naik bila minum susu tu.. huhu.. smpi aku pernah kena minum air gula. Bila sepupu aku suggestkan tok tukar susu, aku pun beli susu enfamama.. apa yang penting, aku bukan lah PENGGEMAR SUSU. Minum sambil tutup hidung lak tu.. hihi.. Apakan daya.. sebelum mengandung aku tak pernah minum susu selain susu F&N tu ha. :D
                      sumber : GOOGLE
Nilah susu yang aku pernah minum selama 6 bulan. Dari awal pregnant tu. Apakan daya jodoh aku dengan susu ni smpi 6 bulan je. Sbb baru ak tersedar berat naik mendadak. Tapi ada je sesetengah orang boleh minum susu ni. Badan aku je yang tak sesuai.

                           Sumber: GOOGLE
Sekarang aku minum susu ni. Rasa dia sama je. kata adik beradik susu gak. hihi.. Harga susu ni Rm 52.00, kalau tak silap lah. Mak ai mahai jugak ye. Tak perlah demi kesihatan mama n Baby. :)

No comments:

Post a Comment