perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 22, 2011

KEDAI-KEDAI BARANGAN BABY & PAKAIAN MAMA.

list kedai-kedai ni sebenarnya untuk rujukan aku bersama gak. Yelah kekadang aku ni kan perlupa. Nanti senang kalau nak cari barang baby yang kedua pulak.. :D.. (yang pertama pun tak kuar lagi pn ziana oit..hihi)

1. Babymanja


Gambar kat atas tu kedai babymanja dekat kajang. Aritu aku & En suami pergi kat sini ler.. Berabis tok anakanda kesayangan..hihi. Ada byk lagi brunch babymanja ni. kalau clik kat sini. ada tunjuk kedai-kedai babymanja kat seluruh negara. Selamat bershopping.

2. littlewhiz 

3.  OneBabyWorld  

4. Yourkids Collections

Comey sgt tgk luggage ni.. teringin nya nak beli untuk baby ni.. nnti kita tanya papa yek baby..hihi..

5Youand Mycloset 

yang no 5 ni, kedai tok pakaian ibu-ibu mengandung. Aku suka sangat tgk baju-baju dia. serius comey-comey. Kat sini gak ada jual jeans tok ibu mengandung. Ada banyak lagi lah. leh window shopping kat website ni.. :)


Ini antara kedai-kedai yang aku tahu & selalu gak aku usha. Rasanya orang lain confirm lagi byk list kedai-kedai barangan baby ataupun kedai baju mengandung yang diaorng tahu. Selamat bershopping lah tok mommy-mommy to be yang lain.. :)
 

No comments:

Post a Comment