perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, February 2, 2013

Aktiviti ibu dalam pantang..

Assalamualaikum...
Pantang dirumah sendiri menyebabkan aku dilanda kebohsanan.. masa irfan dulu aku pantang umh mak... ada gaklh teman beborak.. ni aku nak borak ngn sapa... hihi.. iman lak keje dia tido.. minum susu.. tido blk...
Inilah aktiviti aku dikala kebosanan...



baca novel ler apa lg... hihi... takpun aku tgk citer sehangat asmara ni online... yelah umh mana ada astro hd... makanya kalau nak tgk kena usaha cr kat tenet ler...hihi... aku tgk kat sini 

citer setia hujung nyawa tu aku takleh nak tgk dah col 7... sbbnya iman mmg jeles tol ngn mama dia ni..pantang mama dia tgk tv mulalh dia menangis... huhu... jadinya aku kena tgk online gaklh..huhu...untuk setia hujung nyawa ni website nya...

Dah start kerja pas ni jangan arap ler dapat tgk drama lagi.. smpi umah pun dah dkt col 8...hihi.. 

# hobby membaca ni dah lama dilupakan semenjak bekerja.. harap pasni aku rajin balik membaca..bukan saja novel malahan apa saja sumber bacaan yang mendatangkan manfaat.. dah ada anak ni..kena tunjuk cth yang baik.. bagi anak2 pun suka membaca..:) bukan suka main game je..hihi..


No comments:

Post a Comment