perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 19, 2013

First Day Start Kerja setelah 2 Bulan Bercuti

ASSALAMUALAIKUM...

First day kerja setelah 2 bulan bercuti..

Keadaan dirumah sebelum pergi kerja:-

1) semua baju dah siap gosok dengan lebih awal.. untuk mengelakkan tak sempat.

2) kena bangun awal.. sbb nak kemas rumah... nak kena sidai kain lagi... aku bangun pukul 530 pagi.. dah ler tido kejap2 terjaga sbb iman terjaga.. ni lah pengorbanan seorg ibu...:)

3) Nasib iman tak buat perangai dipagi ari.. dia siap teman mama dia bersiap lagi... irfan lak tido ngn papa..:)

4) semua barang tok antar iman dah prepare siap2..:)

5) beg susu pun kena prepare..kang takut terlupa..

keadaan dioffice setelah 2 bulan bercuti..

1) pagi2 sampai ofice dah pi pam susu... :) yelah selalu iman hisap kan.. kali ni.. kena ler pam.. dapat gak lah 3-4 oz.. :)

2) ramai yang kata aku dah kurus.. siap mintak tips.. :) tips nya mstilah sbb breastfeed.. satu lagi kawal gak makan..

3) Datang ofice ari pertama ni dapat lak angpow.. rezeki..rezeki..:)

4) bab kerja mmg dah kelaut aku ni.. tak berapa nak igt.. hihi.. kena recall balik.. perhh..jenuh..huhu

5) pump susu unimom mezzo mmg sgt2 best.. x sakit.. :) suka..suka...:)

layan kan gmbr hasil susu yang dipump dioffice & angpow yang aku dapat..:) 

# Org kat ofice ramai yang kata aku cepat kurus.. sampai ada yang tak perasan aku dah start kerja..hihi.. kurus mmg kurus..tapi kena jaga-jaga gak skrg.. takut lepas makan pil perancang badan naik..:)

2 comments:

  1. Replies
    1. aku pakai pump manual.. jenama unimom ni.. pam elektrik pakai kat umah je..:)

      Delete