perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, February 10, 2013

Felinna Inchloss Fever lah pulak...

ASSALAMUALAIKUM...

Semenjak dua menjak ni produk felinna ni makin famous.. sebelum ni aku kerap nampak orang pos dekat wall FB tu.. tapi aku tak ambik tau sangat ler..sbbnya masa tu preggykan.. lagipun bila baca produk ni utk kuruskan badan.. Dalam preggy mmg cnfrm tak leh kurus lah mmg akan jadi debab & tomei..hihi

Masa dalam pantang aku dah start menggunakan felinna ni.. tapi xder lah aku sampai mengukur pinggang aku ni.. yelah nak tgk berapa inch yang dah loss.. :D aku just pakai sekali ngn bengkung je.. mmg lotion ni wangi sangat baunya.. Masa aku pakai.. aku rasa panas tau.. ke sbb aku pakai terbanyak.. hihi.. ada sesetengah org rasa cm mint je.. agaknya depends pada org gak kot..

Perubahan yang aku rasa.. tentulah perut aku kempis sikit.. yelah selain dari pakai produk ni aku gak guna bengkung.. jadi mungkin salah satu sbb kot... Jadinya.. bila produk ni dah serasi ngn aku.. aku beli lagi sementara harga murah ni kan..:) Bukan aku je pakai.. mak ak pun join.. mak muda lah katakan.. apa yang anak dia ni pakai.. dia pun nak follow gak..hihi.. i like.. :) 

Aku dapat beberapa info kat bawah ni dkt pengedar felinna ni..

1)Lotion ni sangat wangi dan xterlalu panas,dia dingin dan mesra pengguna.

2) Hanya sekali sapuan anda boleh lihat perbezaan inch anda (pastikan ukur sebelum guna ya)

3) Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil, menyusu atau gastrik.

4) Kita boleh mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pon beli cuba..pasti puas hati!

5) Yang pasti dengan inchloss pengeluar dah hantar utk dibacakan 30 juzuk alquran di mahad tahfiz bukit mertajam penang... Semoga lebih dirahmati..(Jd jangan langkah ya)


Yang baru beli + yang dah guna..:)


 Nak tempek gak gambar my mum yang sangat sporting ini.. apa yang aku minat.. mak aku ni pun suka..hihi

# Macam-macam produk kat luar yek utk kurus... Aku ni nak buang lemak je... Tapi ada lagi cara yang paling bgs.. jimat duit... hihi.. BREASTFEEDING.... confirm hilang lemak.. :D


1 comment: