perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, February 15, 2013

Peek - A - Boo Nursing Cover

ASSALAMUALAIKUM...

Peek A Boo Nursing Cover
source: Art Touch 

Aku memang dok mencari nursing cover yang comey cam ni..:) bukan saje comey tapi kainnya sangat sejuk je.. Sebelum ni.. aku selalu dok tgk nursing cover yang jenis kain plain tu.. cam tak menarik je.. Bila alin (member aku)  tag nursing cover ni kat fb aku..terus cam tertarik.. 

Kenapa tetiba aku rasa nursing cover satu keperluan...sebabnya..masa aku bawak iman pergi klinik nak cucuk tempoh hari.. bila nak susukan iman..aku rasa org tgk pelik je..huhu.. waktu tu aku dh cover ngn tudung dah..siap aku pakai baju nursing tau..bukan pakai selak je.. iman lak menyusu tak dok diam.. Tu sbb menjadi tontonan kot..

Selain daripada aku beli nursing wear.. aku ada gak beli belly band.. belly band ni tok cover perut.. jadinya tak yah ler nak pakai baju nursing je kan.. satu lagi baju nursing agak mahei.. ak ada 4 helai je baju nursing...tupun beli masa ngndungkan irfan..

Disebabkan tgk harga baju nursing yang agak mahei..makanya.. aku beli belly band ni dkt one baby world.. jadinya leh ler pakai baju biasa je.. kalau selak pun tak nampak perut.. pepehal pun perlu gak ada kain yang cover kan.. event x nampak perut tapi takut part2 lain ternampak..justeru itu... peek a boo nursing cover adalah pilihan yang bijak..:) leh intai anak kat dalam tu.. iman ni kalau menyusu nak org tgk muka dia..hihi..


Belly Band
Source: one baby world


nilah peek a boo nursing cover yang dah sampai tu.. aku beli dekat sini.. Harganya RM 46 sekali ngn postage.. Sepanjang aku pi kedai baby or mall aku tak pernah lagi nampak nursing cover ni.. jadinya tu sbb aku beli onlie..:)

# walaupun breastfeeding ni nampak macam susah..yelah macam2 nak kena beli & prepare kan..tapi sebenarnya berbaloi2 dengan hasil daripada penyusuan susu ibu ni.. :) 






1 comment:

  1. thanks ziana.... nnt leh la aku copy letak kat fb dengan blog ye... =)

    ReplyDelete