perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 6, 2013

Peplum Fever..

ASSALAMUALAIKUM..

Peplum dah jadi trend baju sekarang ni.. Perhh kalau tengok dekat tenet tu leh rambang mata.. memang kena kental jelah diri tengok baju cantik-cantik tu..hihi

Meh kita tgk bentuk peplum ni..


Source: fb dehotshop

Cantikkan.. mana tak aku tertarik..masa tahun lepas lagi.. dekat2 aku nak bersalin tu.. ak berkenan sangat tgk..tapi badan masa tu besaq.. tu dalam pantang aku tekad nak kasi kempis perut biar leh pakai baju ni..hihi..

Akhirnya bila selalu sangat dok tgk baju2 ni di FB akhirnya aku pun rembat 1.. :) Aku beli dekat dehotshop nilah.. 

Nilah baju yang aku beli tu.. cuma kain aku beli warna hitam..:)


Nilah baju yang dah smpi tu.. kain dia sedap di pakai..hihi..promote pulakkan..:)

Antara tempat-tempat online yg aku suka window shopping especially tok patern peplum ni:







Yang aku listkan tu kebanyaakkan fb yang aku suka tgk baju-bajunya.. cantik2 & harga pun ok..:) Next time leh window shopping lagi..:)

# Apa yang penting aku kena jaga badan ler..kalau tak confirm tak muat.. sebab takut tersangkut tang perut aku..hihi..:)

2 comments: