perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, February 8, 2013

Aku Dan ESP Shaklee

ASSALAMUALAIKUM..

Aku bukan distributor shaklee dan aku hanyalah pengguna produk ini. Bukan nak promote ye cuma nak berkongsi akan kelebihan produk ni..:) Produk ni mula aku cuba sejak lepas melahirkan irfan lagi.. Selain daripada untuk menambah susu badan.. ianya untuk kesihatan..

Cuma produk ESP ni aku baru nak cuba.. Testimoni yang mak aku beri..(tgk mak dah try dulu.. dia dah nak masuk tin ke 4 dah..hihi) dia kata bila minum esp ni be4 makan.. dia jadi tak lalu nak makan nasi.. smpi bila dia nak makan nasi..dia tak minum esp tu.. kalau dia minum mmg hilang selera makan.. makanya..secara tak langsung leh kurus lahkan..hihi.. Lepas tu mak aku kata kadar gula dalam badan dia makin turun..dulu dia selalu gatal2 kat kulit badan..skrg dah tak der lagi.. siap kawan-kawan dia tegur kulit muka dia nampak anjal.. perhh testimoni mak aku..tak leh tahan kan.. 

Tu yang wat aku tertarik..sbb kesannya aku nampak depan mata.. walaupun nak kena invest lebih sikit untuk bulanan.. tapi xper.. demi kesihatan.. Aku suka ngn produk shaklee ni sbb ianya sangat sesuai utk ibu menyusu..so tak yah ler ak nak risau2..

Aku listkan gak kelebihan lain ESP ni.. selain tok sharing kat org lain.. untuk ingatan diri sndri gak.. :)

Info kat bawah ni aku dapat dari website shaklee..

•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.

•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.

•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
Ada banyak lagi kelebihan nya.. jemput ler baca kat sini ye..



Nilah ESP yang sampai ari rabu aritu..:) Dapat free sekali dengan shaker lagi.. :) I like..:)

# Bila umur dah semakin meningkat.. kesihatan perlu dijaga.. see yaa..:)



1 comment: