perkahwinan kita

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

irfan naufal

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

my second baby birthday

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, February 4, 2013

Citer Tahun Lepas: Hari Jadi Irfan Yg Pertama

ASSALAMUALAIKUM...

Entry kali ni pasal citer tahun lepas..hihi...  masa ni bulan 8.. hari jadi anak teruna aku yang pertama... Tapi kami sambut lambat cikit..sbbnya masa 22/8 tu kami di kampung... tak silap aku raya..tgk aku pun dah lupa..:)

Untuk kenang-kenangan.. mana lah tahu nanti anak aku dah besar dia baca ke blog mama dia ni.. (hihi kalau dia baca cnfrm aku yang paksa..) 

Masa ni ak dh preggy.. time ni dah 5 bulan.. perut pun dah nampak..makanya pakai lah jubah..:)

Kalau abg irfan baca nanti.. layanz lah gambar abg irfan yang tembam ini.. sayang ank mama. pasni iman pulak..:) Tak sabar nya nak tgk korg berdua membesar... dan terus membesar..:)


Orang suh potong kek.. tak nak pulak dia..:)

Ha baru tgk kamera..:)

Disbbkan abg irfan suka upin & ipin.. mama adiahkan kek ni tok abg..:)

Mama yang suka makan..& makan..:)

 Irfan 1 tahun 5 bulan..:)

#Semoga anak mama membesar menjadi anak yang soleh.. dengar cakap orang tua & tak mau nakal2.. mama sentiasa doakan yang terbaik untuk anak-anak mama.. Dah besar belajar pandai-pandai ye.. :)

1 comment:

  1. da lama besday irfan br mama nak post ye... =)

    ReplyDelete